Tap to unmute

GILATHISS - WHAT THE ** (REMIX)

Udost臋pnij
Umie艣膰 na stronie
  • Opublikowany 16 lis 2019
  • 馃暥 Pierwszy kana艂owy remix - mam nadziej臋, 偶e si臋 spodoba!
    馃敟 Tw贸rcy:
    Remix (D1ofAquavibe) - bit.ly/35esWtZ
    Video - (Karo) - bit.ly/2NVLeKS
    馃敟 POM脫呕 MI DOBI膯 1.100.000 SUBSKRYPCJI!
    馃 SUBSKRYBUJ: bit.ly/GilathissSUB
    馃敟 DRUGI KANA艁:
    馃 SUBSKRYBUJ: bit.ly/KrystianBonczykYT
    馃敟 MOJE KOSZULKI!
    馃 gilathiss.teetres.com/
    馃槏 OBSERWUJ MNIE!
    馃 Instagram - gilathiss
    馃 Facebook - Gilathiss
    馃敟 MAIL BIZNESOWY/BUSINESS MAIL!
    馃 gilathiss.biznes@gmail.com
  • MuzykaMuzyka

Komentarze • 8 464

  • GilathissNew
    GilathissNew  2 lat temu +4784

    Uwaga. W momencie publikacji by艂o mnie w domu, ale kr贸tkie info. To remix nie piosenka, czyli wycinki moich kwestii z film贸w po艂膮czone z muzyk膮 i efektami. Nie zawsze s艂ycha膰 s艂owa, bo s膮 zmixowane, albo zmieniona ich cz臋stotliwo艣膰 i brzmi膮 inaczej :) Dodatkowo tw贸rc贸w zar贸wno remixu jak i animacji macie w opisie :)

  • Puzonik
    Puzonik 2 lat temu +6521

    Ale cudo 鉂ゐ煍

  • Ines 銉
    Ines 銉 Rok temu +424

    Ale to ju偶 rok :0 Czuj臋 jak maksymalnie 5 miesi臋cy XDD
    Wracam tu co rok (przypomnij kto艣 komem)
    2020 鉁
    2021 鉁
    2022 鉁
    2023
    Edit: Bo偶e pami臋tam jak mia艂am 2 like pod tym kom A teraz 49 ;---;
    Jeszcze 偶yj臋 (lipiec 2021)
    Jestesm kochani (wrzesie艅 2021)
    Ju偶 a偶 8 pa偶dziernika!
    Mi艂ego nadchodz膮cego Halloween 馃巸
    22 listopada :0 ale czas szybko mija
    Ju偶 11 grudnia 馃尐馃尣鉀勨櫏锔
    1 stycznia 2022! 馃槱

  • Oli vieR
    Oli vieR Rok temu +772

    Przypomnia艂y mi si czasy jak zacz膮艂em ogl膮da膰 Gillathisa. Te piekne czasy.

  • PatyczeqYT
    PatyczeqYT 4 miesi臋cy temu +7

    dobre do dzi艣 s艂ucham ;)

  • Bablielus
    Bablielus 3 miesi臋cy temu +24

    Pi臋kne czasy to by艂y. Szkoda 偶e ju偶 nie wr贸c膮

    • Alexynderi
      Alexynderi 7 dni temu +1

      No

    • Bablielus
      Bablielus 20 dni temu

      @LEGO - maniak i scrap mechanic

    • Bablielus
      Bablielus 20 dni temu

      @LEGO - maniak tak

    • LEGO - maniak
      LEGO - maniak 21 dzie艅 temu +1

      Noo szkoda dawny kontent Gilathissa >>>> ONLY ROBLOX,ARK AND SUBNAUTICA.

    • Dziebrek_YT
      Dziebrek_YT Miesi膮c temu

      Prawda

  • SmutnioMi
    SmutnioMi 2 lat temu +1301

    kto ogl膮da w 2021 艂apa w g贸re
    Najlepszy Remix, kt贸ry s艂ysza艂em
    dzi臋ki za 1k 艂apek

  • Chleb z mas艂em
    Chleb z mas艂em Rok temu +5

    Ja:
    Dobra w艂膮cze to ju偶 ostatni raz
    Ja 30 minut p贸藕niej:
    No dobra teraz to ju偶 naprawde ostatni. raz.
    Ja kolejne 30 minut p贸藕niej:
    Nie no teraz naprawde ostatni.
    (I tak w k贸艂ko Macieja)
    Kocham te piosenke szczeg贸lnie to What the...

  • front611
    front611 Rok temu +2

    W og贸le ta muza ma w sobie tyle emocji 偶e najpierw jestem zadowolony a 5 sekund pu藕niej chce mi si臋 p艂aka膰 XD

  • Pukerek Games
    Pukerek Games Rok temu +2

    Musia艂em zn贸w tu wr贸ci膰 偶eby sobie przypomnie膰 czemu subowa艂em, czemu subuje i czemu b臋d臋 subowa艂

  • julvsx.2115
    julvsx.2115 Rok temu +264

    Ja- Dobra, w艂膮cze ostatni raz
    Znowu ja 30 minut p贸藕niej- Dobra teraz ju偶 naprawd臋 ostatni raz

  • muffin head
    muffin head 2 lat temu +2008

    Przyznawa膰 si臋!
    Kto s艂ucha艂 wi臋cej razy ni偶 1
    |
    |
    |
    V

  • fanka koneko
    fanka koneko Rok temu +3

    Puzon i krystian to najlepsze duo na polskim yt XDDD

    • Rain
      Rain Rok temu +1

      To prawda

  • Waldemar Jaskulski
    Waldemar Jaskulski Rok temu +2

    Gilathiss przewidzia艂 przysz艂o艣膰 na pocz膮tku jest widzisz mnie

  • Bieelus
    Bieelus Rok temu +5

    @GilathissNew co ty tam po Rosyjsku 艣piewasz?

  • Kriso
    Kriso Rok temu +31

    Pami臋tam jak ogl膮da艂em to tu偶 po premierze... T臋skni臋 za tamtymi czasami. PS. Pami臋tam 偶e wrzuci艂 to w niedziel臋 rano 馃榾

  • Koneko
    Koneko 2 lat temu +1605

    馃敟鉂わ笍馃敟

  • Mikson.
    Mikson. Rok temu +2

    mega super

  • xKapi_god
    xKapi_god Rok temu +2

    To jest poradnik jak zrobi膰 dobry remix ale w paincie hehe dobte czasy to by艂y jak to wysz艂o

  • pandek
    pandek Rok temu +2

    S艂ucham tego od roku i dalej to uwielbiam

  • Karol Bac艂awski
    Karol Bac艂awski Rok temu +2

    ta muzyka jest super jestem faneeeeeeeeeeeem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Kashiko
    Kashiko Rok temu +2

    Naj leprzy mix na ca艂ym przech艣wiecie

  • Emi艣 UwU
    Emi艣 UwU Rok temu +1

    tego si臋 nie da przesta膰 s艂ucha膰 s艂ucham to chyba ju偶 z 10 raz :0

  • Mant
    Mant Rok temu +2

    Tak co艣 my艣la艂em 偶e karo by艂a odpowiedzialna za video, zna si臋 na tym i jest w tym dobra

  • Slomciaa
    Slomciaa Rok temu +7

    Nie mog臋 przesta膰 tego s艂ucha膰 Takie to dobre

  • MorsuN
    MorsuN Rok temu +2

    SUPER TAKIE PRZYGODOWE I JUZ MI WESZLO W UCHO WA TA AAAAAAAAAAA JEST JEST JEST JEST

  • Amelka Jurkowska
    Amelka Jurkowska Rok temu +32

    Ale mega gilathiss najlepsza piosenka mojego 偶ycia

  • ToWiola!
    ToWiola! 8 miesi臋cy temu +1

    Mine艂o ju偶 sporo czasu od wypuszczenia tego REMIKSU a ja nadal go s艂ucham

  • adi szy
    adi szy Rok temu +110

    omg pami臋tam kiedy to wysz艂o ale nie skomentowa艂am

  • olcia s
    olcia s 2 lat temu +497

    Kto te偶 jak zawsze s艂ucha i czyta kom. zostawia like馃槂馃槉馃槃

    • Rokaru
      Rokaru 2 lat temu

      Ja am tak

    • DMFWG
      DMFWG 2 lat temu

      @ph kiszony og贸rek no a jak tylko pyka膰 w te komentarze i spami膰 pod filmikami takimi komami ;-; a potem chwali si臋 kole偶ankom LOL

    • pikna_ pani
      pikna_ pani 2 lat temu

      Ja w艂a艣nie teraz

    • kupsonusz
      kupsonusz 2 lat temu

      Ja

    • Byakuya Togami
      Byakuya Togami 2 lat temu +1

      Dla wszystkich kt贸rzy bez powodu pisz膮 偶e jest zebrakiem prosz臋 zaprzesta膰 bo to nie jest mi艂e dzk

  • Jakuek _624
    Jakuek _624 Rok temu +2

    najlepsza muzyka na 艣wiecie gilathiss jest najlepszy

  • Miko艂aj Barna艣
    Miko艂aj Barna艣 Rok temu +2

    2021 a偶 mi 艂ezka polecia艂a

  • FrEyku
    FrEyku Rok temu +2

    Ale, jak typ polecia艂 fajnie, 偶e jak mam 11lat bo trafi艂o mi w gust

  • Pomi
    Pomi 6 miesi臋cy temu +1

    Jezu Krystian ogar. Ju偶 rok a nie ma wi臋cej! To jest tak zajebiste 偶e musisz robi膰 takie remixy

  • Chestgirl11
    Chestgirl11 2 lat temu +1613

    Ten kto s艂ucha艂 tego 2 miliony razy daje Like! 蕰 潞 岽 潞蕯
    Edit 1:Bo偶e czy to naprawd臋 ma 13 kom XD
    Edit 2: serio 214 likeee Xdddd
    Edit 3: borze... 716 like... I 42 kom??!!??
    Edit 4: ok zostawi臋 to bez kom臋tarza XD

    • prokubix 132
      prokubix 132 2 lat temu

      Nikt bo to ma 1m wy艣

    • khi
      khi 2 lat temu

      XD

    • Big Smoke
      Big Smoke 2 lat temu

      @Mikolloper 333 potwierdzam

    • Mikolloper 333
      Mikolloper 333 2 lat temu +1

      @Wilfredo Okocha To Jest Naliczane Po Jednej Osobie A Wi臋c Jak Zobaczysz To 2 Mil Razy To To Zaliczy Jako 1 Wy艣wietlenie

    • Mikolloper 333
      Mikolloper 333 2 lat temu

      To Jest Naliczane Po Jednej Osobie A Wi臋c Jak Zobaczysz To 2 Mil Razy To To Zaliczy Jako 1 Wy艣wietlenie

  • KoniczynkaGaming
    KoniczynkaGaming Rok temu +3

    koks remix. najlepszy jaki widzia艂em na youtube

  • Ewelina Stasik
    Ewelina Stasik Rok temu +2

    CUDO NORMALNIE CUDO馃敟鉂ゐ煍

  • rysiuszef
    rysiuszef Rok temu +2

    馃敟 ognisty duet 馃敟

  • MatiHeroes
    MatiHeroes Rok temu +2

    Najlepsza muza s艂ucham jej do teraz

  • Dawid Irauth
    Dawid Irauth 2 lat temu +178

    Chyba najlepszy remix na polskim PLclip

  • fla9x
    fla9x 2 miesi臋cy temu +2

    Nadal pamientam to jak ta piosenka ? By艂a mega wita艂em w szkole

  • Rose974
    Rose974 Rok temu +2

    Mega to wyszlo

  • Multi Konto heh
    Multi Konto heh Rok temu +1

    Kurde s艂ucham 6godzine i si臋 nie znudzi艂o馃榿馃榿馃榿

  • franek Radziszewski
    franek Radziszewski Rok temu +1

    ALE FAINE鉂 馃槏馃槝馃コ鉂も潳馃挄

  • PiernikowyGo艣膰
    PiernikowyGo艣膰 7 miesi臋cy temu +1

    bardzo piekne :> zostawcie glatkisowi suba i like :>

  • zjem_ci_kwiatka0
    zjem_ci_kwiatka0 Rok temu +1

    Ale basy馃槑馃槑馃槑

  • Nebraxo
    Nebraxo Rok temu +1

    Gilathiss to super remix wi臋c nie wa偶ne 偶e nie s艂ycha膰 s艂贸w :)

  • Olivier Cebula
    Olivier Cebula Rok temu +1

    Najlepsza piosenka na 艣wiecie鉂わ笍鈥嶐煍モ潳锔忊嶐煍

  • Mateusz Daszczyk
    Mateusz Daszczyk 2 lat temu +911

    FAJNE(KROPKA)

  • Hekson
    Hekson Rok temu +1

    gilathiss przewidzia艂 srebrnego breka w 2019

  • sweetiebutera
    sweetiebutera Rok temu +3

    zauwa偶y艂am 偶e niekt贸re z tych tekst贸w m贸wisz okropnie cz臋sto na filmach. pozdrawiam :3

  • 鈾猇elloy鈾
    鈾猇elloy鈾 Rok temu +2

    O bo偶e to jest lepsze ni偶 Decpacito a w dodatku nie mog臋 przesta膰 tego s艂ucha膰 -widzisz mnie znienawidzisz mnie e what the aaaaaaaaaa

  • Maqurion
    Maqurion Rok temu +2

    czy tylko mi si臋 przypomnia艂y czasy scrapa i hej ha moja spacjo?

  • pingwin
    pingwin 2 lat temu +436

    Czekam na wi臋cej
    Kto te偶 lajk

  • Winix Official
    Winix Official Rok temu +1

    UZALE呕NI艁AM SIE OD TEGO
    Pozdro dla ludzi kt贸rzy s艂uchali tego wiecej ni偶 raz
    |
    |
    \/

  • Zofia Pol
    Zofia Pol 7 miesi臋cy temu +1

    Super piosenka馃挒馃挒馃挒馃挒馃挒馃挒馃挒馃挒馃挒馃挒馃挒馃挒馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃槝馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃挄馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃槏馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐馃挐

  • Martynka fanka paliona i wojana kati i noobka

    ale koks馃槑馃槑

  • Julia Ciurla
    Julia Ciurla Rok temu +8

    To ma rok a i tak j膮 uwielbiam

  • MichaL J蠠
    MichaL J蠠 Rok temu +1

    Pami臋tam te stare nie roz艂膮czne Duo 鈽猴笍

  • wiktor
    wiktor Rok temu +20

    Najlepszy remix jaki s艂ysza艂em
    0:29 ulubiony moment

  • Scary Bot63
    Scary Bot63 Rok temu +26

    0:56 ZACZYNA SI臉 KOZACKO

  • wlixon
    wlixon Rok temu +2

    Najlepsza muzyka na 艣wiecie

  • macius
    macius Rok temu +61

    Ale to jest zajefajneeeeeeee czemu ogl膮dam to 1 rok po wypuszczeniu tego cuda :3 r贸b wi臋cej pozdro

  • Yukki
    Yukki Rok temu +1

    za nied艂ugo 2 lata a ja ci膮gle s艂ucham bo ten remix jest mega

  • Y0shikire
    Y0shikire 8 miesi臋cy temu +1

    Czekam a偶 ten duet powr贸ci na YT (chodzi o Gilathissa i Puzona)

  • julka
    julka Rok temu +1

    Nie no gilathiss to jest taki koks oglonda艂am to hyba 95 razy 馃懢

  • g褟z褦cz畏褍
    g褟z褦cz畏褍 2 lat temu +184

    Kuzwa ten teledysk jest zajebisty xD

    • Kaydo
      Kaydo Rok temu

      Kur 艣wietne

    • Papaja
      Papaja 2 lat temu

      Prawda 馃憣馃憣

    • g褟z褦cz畏褍
      g褟z褦cz畏褍 2 lat temu

      @Raven_Gamer_ nom nie wiem xd

    • Raven_Gamer_
      Raven_Gamer_ 2 lat temu

      Nigdy nie by艂o takiego dobrego remi xa i nie b臋dzie lepszego

    • Wojtek Swiatlon
      Wojtek Swiatlon 2 lat temu

      @Beata Koz艂owska w 14 sekundzie

  • Ania Prygiel
    Ania Prygiel Rok temu +7

    Ja tej piosenki ci膮gle s艂ucham taka fajna 馃槂馃槀馃ぃ

  • XFilipX
    XFilipX Rok temu +2

    kozaczek

  • Kubimax16
    Kubimax16 Rok temu +1

    chyba nabi艂em temu remixowi ju偶 kilka tysi臋cy wy艣wietle艅 bo nie mog臋 przesta膰 tego s艂ucha膰:)

  • Beata Gos
    Beata Gos 10 miesi臋cy temu +1

    To jest takie dobre 偶e oglondam to ciongle馃構

  • leave my account alone
    leave my account alone 2 lat temu +5

    Zajefajne XD

  • Subie
    Subie Rok temu +1

    Karo gratuluje wideo
    edit: i zarombisty remix ogulnie to nie jestrm jakims wielkim fanem tego typu muzyki ale to jest extra

  • Filip Madali艅ski
    Filip Madali艅ski Rok temu +2

    to najlepsza piosenka

  • Tajemnicza_osoba
    Tajemnicza_osoba Rok temu +11

    Pozdro dla os贸b kt贸re prubuj膮 to 艣piewa膰 xD

    • elokol
      elokol Rok temu +2

      o 2k21 pog

    • XAlexX
      XAlexX Rok temu +1

      ja umiem XDDD
      wi臋c pozdro

  • Zxnqii_
    Zxnqii_ Rok temu +1

    Poprostu kocham ten utw贸r zrobi艂e艣 to tak dobrze 偶e nie mam s艂贸w. Pozdrawiam :))) i dzi臋ki za to mam co s艂ucha膰.

  • minilady1026
    minilady1026 2 lat temu +74

    Kto lubi Gilathisa daje rad臋 馃憤

  • Toja
    Toja Rok temu +1

    Pi臋kne 馃憣馃憣馃憣

  • igor Mazi
    igor Mazi Rok temu +1

    Koks 10/10 馃槑馃槑馃馃

  • Karolina Kami艅ska
    Karolina Kami艅ska Rok temu +1

    Gilathiss jeste艣 super
    馃憫

  • Foxy 3
    Foxy 3 Rok temu +1

    S艂ucham codziennie :D

  • Kika Srika
    Kika Srika 2 lat temu +7

    Pi臋kne cudo (lajkujcie 偶eby widzia艂)

    • ziemnaczek11
      ziemnaczek11 2 lat temu

      Tak jak u szymeQ (lajkujcie 偶eby widzia艂) w ka偶dym odcink贸w mit贸w 馃榾馃榾

  • iki545
    iki545 Rok temu +3

    To si臋 nigdy nie znudzi!!

  • Lunciollo
    Lunciollo Rok temu +1

    niez艂a muza 10 na 10 numer 1 mi艂o jom si臋 sucha na gamer贸w

  • Marlena Figura
    Marlena Figura Rok temu +1

    mega remix (stw贸rz wi臋cej remix-贸w)

  • Kacper Golawski
    Kacper Golawski Rok temu

    Stare dobre czasy :) a偶 chce si臋 cofn膮膰 w czasie :') 28.05.2021

  • scara
    scara 2 lat temu +13

    to jest zaje fajne r贸b takich remix贸w wi臋cej!!!!!! bardzo bym prosi艂a
    a kto te偶 tak s膮dzi daje like

  • Clara aft()n
    Clara aft()n Rok temu

    TO JEST CUDOWNEEEEEEEEE
    Brawo krystianku鉁ㄢ櫏锔

  • Aleksander Po艂膮carz

    to jest zajebiste i ka偶dy si臋 zgodzi gilathiss

  • konrad5678
    konrad5678 Rok temu +1

    Super piosenka

  • Nat Mi
    Nat Mi Rok temu +1

    lepszego remix nie s艂ysza艂am w swoim 偶yciu

  • namiko 160
    namiko 160 2 lat temu +5

    S艂ucham to chyba z 50raz i nie mg uwierzy膰 ze to takie dobre

  • accrollet 1
    accrollet 1 11 miesi臋cy temu +1

    0:2 kocham ten 艣miech

  • Agent1346
    Agent1346 3 miesi臋cy temu +2

    Gilathis przywr贸膰 to na intro odcinka

  • Tymu艣 Skotnik
    Tymu艣 Skotnik 10 miesi臋cy temu

    Bardzo Super Ultra Fajny REMIX S艂ucham To Co Rok/2019TAK/2020TAK/2021TAK : ]

  • szpadelstarego
    szpadelstarego Rok temu +2

    I ten pi臋kny puzonik

  • Kacper Ciemniak
    Kacper Ciemniak Rok temu +2

    Gilathiss I Puzonik przypominaj膮 mi mnie i mojego ulubionego koleg臋 dobre czasy

  • _come_to_daddy_
    _come_to_daddy_ 11 miesi臋cy temu +5

    Przypomna艂y mi si臋 czasu kiedy by艂am twoj膮 fank膮 i ogl膮da艂am ka偶dy odcinek , pi臋kne czasy

    • Arteviva
      Arteviva 9 miesi臋cy temu

      Ale remix dobrze si臋 s艂ucha wiec co jaki艣 czas tu jeszcze wracam

    • Arteviva
      Arteviva 9 miesi臋cy temu

      Mi te偶, przychodzi艂am dla subnautiki i paru innych gier.. szkoda 偶e zmieni艂 kontent na minecraft dla dzieci 馃槩 ale troche rozumiem bo z innych nie robi艂 wy艣wietle艅 tak dobrych by dalej robi膰 stare serie

  • sweetiebutera
    sweetiebutera Rok temu +5

    to jest cudo wrzech艣wiata

  • ScoTT
    ScoTT 6 miesi臋cy temu +1

    Kozak... kiedy zrobisz wi臋cej?!?!